Saturday, January 31, 2009

its been sooooo long i didnt update this blog

dear diary.....emm penat sangat kerja...ye kerja sangat memenatkan...tapi tak kerja pon tak boleh....tensi..tensi...rasa sangat lama dah tak update blog ni...emmm last week chinese nu year..balik jb...bestnyeeeeeeeeeee....emmm celebrate those jan and feb babies..heee...celebrate kat my friend tomyam kat kempas..burbbbb...kenyang dia terasa sampai skarang (tipu benar)..yg best tu aku order tembikai laici...ya allah dia punya gelas...besar gila dah mcm gayung pon ada gak aku tengok...dia punye sudu untuk laici..siap bagi aku senduk yg untuk tomyam tu..hampas tol..takpe..ingat aku punya sorang besar mcm tu...bapak aku punye pon sama...dia mintak a.b.c...hahahaha best sangat...lama tak gather mcm ni..bukan senang nak kumpul reramai..ye la..aku dah kawen...didi pon dah kawen...kalau raya sure tak bertembung..time aku kat kelantan...dia kat jb...bila aku kat jb..dia balik umah mertua kat kl...takpon balik kampung kat kedah nuuuu ha....emmm nengok durrani yang dah makin tunggu hari...happy for them and aku tumpang happy jugak sbb aku nak dapat anak sedara...hahaha comelllllll suka sangat...ngk dia gerak2...ngk perut mak dia yg membonjol sana sini...hahaha mmg comel...ok back to activities yg aku buat sepanjang kat jb...ok lepas celebrate bday..kitorang 4 beradik..decided nak p karaoke...alamak mane nak carik time2 raya cina ni ehh.....pusing kat sentosa...clear..ye la semua beraya...emmm ting...teringat plak kat extra (yang kininye adalah giant) ada tempat karaoke 'diva' emmm tak tau plak kat dlm tu ada tempat yang agak happenning la kalau tengok bangunan luar mmg tak sangka pon dlm dia ramai orang hahaha..sampai kol 2 lebey la kitorang kat situ.....emmm these are few pics yg sempat aku snap masa balik jb aritu.....even we're far apart but we near at heart....love you all!!!


sorry salina..bday hang 1st feb...

from left: anim, abah, salina, n emak..heee

dd and durrani

mr and mrs osman

mcm gayung kan..tu la...kurang ajarr

No comments: