Monday, January 12, 2009

what to buy..what to buy

bantuan bantuan....byk sangat benda yg aku dah bagi rasanye...dah tak tau dah nak bagi ape lagik...love? bloated dah sampai hahahaha....emmm need help..whut to buy..wut to buy...uishhhh budget range - not more than 500...ermmm psp...ermmm psp..menarik..menarik...tapi ada masa ke seben aku mein game? hahahaha sudahnye aku jugak yg jahanamkan tu nanti...emm haritu attend kudin's housewarm si aa'n bawak wii..emmm agak menarik and of course..the budget will be out of box la...again...takkan nak mintak topup kat wan hahahahhaha...takpe..aku usahakan apa yg mampu ni dulu...tapi wii tu mmg menarik...kalau tak takde la si jas dah macam nak tido kat umah si kudin tu kan heeee...emmm...k need to survey the current market price for psp..alahai..cam bebudak

6 comments:

.:chEyaNtie:. said...

ala la la untuk suami tercinte..beli aje ler aireen gemok ui :)

PinKY wINKy INC (^_^) said...

nok,
kalo ko belipn bukan nyer rugi wei..ko gak yg leh men nnt..kurang2 kalo dia outstation leh gak ko layan2kn PS tu ha..bli jer, bukannyer rugi pn..

L|felesS OrdiNary said...

beb..aku tanye cuzin aku yg kat sony tu ha...dah takde psp yg rege 500..dia bukan mcm ps...adoiyyyaiii aritu cuzin aku blikan adik dia psp...siap install semua...arnd 900++ b'debar aku beb..dah la aku tak dapat bonus...wan yg dapat bonus..adakah perlu aku mintak duit kat dia sparuh ahhahahahahahahhahaha kalau cenggitu dah tak nama hadiah kan emmmm tertekan jugak nehhh

outkhai said...

i strongly urge u buy or create something that connects to the heart, to the soul.. not necessary PS2 or funky cellphone or 42" plasma tv..

for instance, one candid photo (minus wedding photo) can be priceless, a simple tee shirt that have his name on it will mesmerized him, or buy a futsal shoes or arsenal jersey if he loves futsal and arsenal anyways..

simple things can make a huge difference.

.:chEyaNtie:. said...

hehehe u r rite shiz..aku beli frame yg standard sket(sket jek) n put our family photo..asked my hubby to put it on his desk in his office..dari mata jatuh ke hati..so dekat di hati..so swit

L|felesS OrdiNary said...

emmm menarik btol idea tu..ok..aku nak bli frame la...ask him to place the frame atas meja opis dia..ehhh tapi beb...dia punye workstation surely serabut la..emmmm takpe..blikan jek kan...mekasih..mekasih..owhhh cik yanti..anyway..itu adalah si cik khai ye bukan cik shiz... :)