Tuesday, March 24, 2009

yayyyy

confirmmmmmm... :) ku panjatkan kesyukuran kepada Nya...Aminn

9 comments:

Qaseh said...

tahniah..bape bulan...kekekekek

*yellow volks* said...

congrats cik aireen.. bile nie?

PutRi said...

confirm ko pregnant aireen...termakbul jgk doa ko...tahniahh beb !!!

.:chEyaNtie:. said...

wooooow syukur alhamdulillah..jaga baik2 aireen..jangan lasak2 sangat yek..

aku tumpang gumbire..

L|felesS OrdiNary said...

bukan..bukan bukan aku dapat early confirmation keje la deiii aiyoooo...tapi tak tau gak kan kalau Dia nak bagi the best 2 things this month kan...alahai excited kengkawan aku...aku pon lagi double triple excited kalau aku pregnant...emmm korang doa2kan la aku...

*yellow volks* said...

suspen jek ko ni aireen. anyway aku doakan.. amin

Pyka said...

aku br ingat nak wish gak..tapi rupanya pasal lain..hehe anyway usaha tangga kejayaan..:)

Qaseh said...

usaha sungguh2...aminnn

Fauziah said...

ko ni wat suspen jerk la....aku ingat ko dah ader...ha x pe nanti aku doakan utk ko lg heh...