Friday, June 24, 2011

my 2011 begin here

untuk tahun ini rasanya belum ada satu entri pon lagi...ok my January 1st begin here.....haishhh in just 6 months banyak gila moment yang best dan jugak tak best....ok yang tak best tu rasanya...biar tersimpan kemas dalam hati...tapi yang bestnye......

first, we turn 3 this year..yeah another 3 years of love...terima kasih tuhan atas kurniaanMu ini....suami adalah harta yang paling berharga yang aku ada selepas ibu dan ayah....apa pun yang jadi aku masih punya suami yang sabar, penyayang dan memahami....syukur syukur syukur....

second, safwan dah makin besar dah pandai sebut mak long and pak long dah nak dekat dengan mak long dia...heeeeee....i'm the most happiest mak long in the world ever yayyy....makin besar makin cerdik..makin menjadi2 keletah si kenit yang bernama safwan alif....mak long sayang kamu safwan :)

third, syukur juga padaMu tuhan diberikan aku peluang untuk bernafas sehingga kehari ini....diberikan aku keluarga yang bahagia, diberikan aku rezeki yang tak terduga.....(diambil nikmat yang itu dan digantikan dengan yang lain...alhamdulillah syukur)

fourth, salina just got married with one of my friend....yes....dulu kawan and now adik ipar....hahahaha....u can call me akak from now on ok heee...

ye hanya empat perkara itu yang walaupun dah lepas berbulan tapi semuanya masih terbelas dalam ingatan :) semoga hari hari mendatang lebih baik dari semalam amin

No comments: