Thursday, May 17, 2012

I'm Fat and i knew it!

I've been approached by 4 agents before and dalam hati cakap "eceh boleh ke kurus dengan cuma pakai corset" until end of March 2012 Aireen sendiri googled pasal PREMIUM BEAUTIFUL sebabnya rupa paras Aireen agak makin kritikal kalau nak dibandingkan masa zaman anak dara dulu. Kenapa Aireen cari balik si hebat "PREMIUM BEAUTIFUL"ni;


1. Aireen makin gemuk dan gemuk dan gemuk - I'm Fat and i knew it!! (tak ada orang yang suka kalau dia gemuk ya..itu tipu)


2. I'm trying to conceive.


3. I have PCOS. What is PCOS? Well PCOS is Polycystic Ovary Syndrome and dia adalah sejenis sindrom yang boleh menyebabkan seseorang individu sukar untuk mengandung. Apakah tanda2 PCOS?


            * Haid yang tidak menentu (irregular period),
            * Sakit belakang dan juga pelvis,
            * Jerawat serta kulit berminyak dan banyak sangat..i mean sangat banyak lagi dan lagi


dan antara risiko pesakit PCOS ini adalah seperti diabetes, darah tinggi, penambahan berat badan dan banyak lagi. Macam wake up call bila doctor cakap i'm having PCOS and I have to loose weight. 

Aiyooo i'm still young kot and have to do something like urgently!! Alhamdulillah ditemukan jodoh dan dibukakan pintu hati ini dengan PREMIUM BEAUTIFUL. Dengan rasa tiada malu ingin Aireen beritahu di sini bahawa berat badan Aireen sebelum bertemu si hebat PREMIUM BEAUTIFUL ini adalah 105 kg

Alhamdulillah juga dengan izinnya juga Aireen dah lost 19kg which mean i am now 86kg...ye saya masih gemuk...tapi hebat bukan? (sambil lompat bintang) memang hebat...I'm not kidding cause its really really happening to me. 

Syukur haid pon dah back on track (so sekarang dah boleh fikirkan untuk trying to conceive pulak. Rugi sangat rasa ignored those 4 agents yang dah approached Aireen dulu. Kalau tak, sure dah macam Heidi Klum masa kawen dulu heee :) Anyway, kalau pakai cakap pon you all tak percaya punya kan....


That's me in pink baju kurung 105kg....adoii sakitnya mata

 Latest 86kg.

Ini bukan orang lain...ini adalah saya which was 65kg 4 years back and this is my current target! 

Insya'llah dengan usaha dan disiplin yang kuat Aireen boleh capai figure 65 dalam beberapa bulan lagi or maybe less than that... :)


Need to know how to get free PREMIUM BEAUTIFUL and how to loose weight with it? do contact me at

0122997646
or
email me at aireenosman@gmail.com

1 comment:

m a r i s s a said...

mesti muat punye baju kawen yu tu!