Tuesday, May 29, 2012

Kenapa si pemakai Premium Beautiful cantik luar, cantik dalam Uolls?

Ye  kenapa pakai Premium Beautiful cantik luar dan dalam?.....persoalannya kenapa? ok kan Aireen dah cakap dekat entri yang sebelum2 ni kan yang tujuan asal Aireen googled balik pasal Premium Beautiful ini untuk:


1. Hardly trying to conceive (nak pregnant)
2. Irregular period (tersangat la irregularnya tahap tujuh petala langit hahaha)
3. I have PCOS
4. I have Pelvic Inflammatory Disease (PID atau dengan kata lainnya fallopian tube saya sumbat)
5. and of course to loose weight (rasanya semua perempuan kat luar sana obses dengan berat badan dan tak ada yang senyum sampai telinga kalau dia itu seorang yang gemuk kot)


and bila Aireen googled semua yang kat atas tu....Premium Beautiful tetap akan ada dlm search list. Hebat bukan? yes it is uolls :)


So Aireen nak share pasal macam manalah katanya yang Premium Beautiful ni designed 70% for health...sebabnya adalah dengan adanya si Far Infrared Rays.....dah apa pulak si Far Infrared Rays - F.I.R ni Aireen oiiii :)





* Far Infrared Rays F.I.R*


Uolls pernah dengar? tak pernah kan...Aireen pon tak pernah hahaha so bila decide nak pakai Premium Beautiful, baru la kemaruk nak mengoogle apa tu F.I.R..So bila dah tahu I was sooooo amazed and this is no joke hokay...Tak payah dah nak pi sauna with F.I.R yang mahal beriban untuk per visit tu semua. Pakai Premium Beautiful pon dah cukup...Ok jom cekidaut apa baik sangat si F.I.R

Well Far Infrared Rays ni adalah salah satu gelombang tenaga yang terkandung dalam cahaya matahari. Tidak seperti Ultraviolet & Gelombang Mikro yang boleh memudaratkan, F.I.R mempunyai kesan positif dan terbukti memberi manfaat kepada manusia. F.I.R diterima dengan meluas sebagai terapi alternatif untuk pelbagai penyakit

Far Infrared Rays therapy offers many other benefits seperti; 
  • Mengurangkan kandungan toxic dalam badan
  • Mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
  • Back problems, shoulder, neck and muscle pain (esp masalah tulang belakang)
  • Asthma
  • Masalah penghadaman
  • Improve blood circulation
  • Reduce acidity in our body system
  • lower blood pressure and lower blood sugar 
  • Help to boost our metabolism rate. (Pernah Aireen tanya dengan doctor kalau2 ada ubat yang boleh improve metabolism rate and jawapannya tiada ubat dan tiada makanan yang boleh meningkatkan kadar metabolisma seseorang)
  • and yang paling best adalah has proven extremely beneficial in weight control programmes. It is observed that one hour under the F.I.R therapy raise the body metabolism and body temperature that it burns 900 calories. F.I.R heat also breaks down cellulite – trapped water, fat and waste in the body.
Menarik? sangat menarik kot...itu pon ada banyak lagi sebenarnya kalau nak listkan mmg lapan tahun baru habis cerita la...so bila Aireen dapat tahu semua info ni Aireen rasa berbaloi2 sangat pakai Premium Beautiful ni.....its like buy 1 free 1....."Luar cantik, dalam pon sihat". Ok till then kita jumpa lagi dalam entry yang akan datang ye... :) 


For more information give me a call at 

012-2997340
or maybe you can drop an email at 
aireenosman@gmail.com 



No comments: