Wednesday, May 30, 2012

Ada apa dengan May?

Pejam celik pejam celik dah masuk 4 tahun sebulan Aireen dan Wan sah bergelar suami isteri...We've been through a lot...yes a lotttttt and its a journey to remember...boleh buat buku cerita...dari cerita happy tahap gaban sampai lah ke cerita sedih tahap nak pengsan (hahaha macam pantun)...

Of course kebanyakkannya happy belaka. Those ups and downs yang kami lalui buatkan masing2 jadi lebih matang and lebih menghargai each other (ok mata ai dah berkaca ni...tetiba feeling terlebih).


Berkenaan dengan May...ye ada apa dengan May. May 2nd 2008 adalah tarikh halal bagi kami. 2012 adalah tahun yang keempat..alhamdulillah syukur. 

Syukur kerana jodoh kami masih kuat, syukur kerana didatangkan suami yang sempurna luar dan dalam, syukur kerana dia menyayangi saya sepenuhnya dan dijaganya saya dengan baik. Terima kasih tuhan dan terima kasih abang!!.



Zuriat? Ramai yang bertanyakan mengenai zuriat. Di awal perkahwinan, rasa marah setiap kali ditanya bila nak ada anak...marah sebab rimas dan kerana soalan itu adalah soalan berulang dan kerana jugak Aireen tak ada jawapan untuk soalan yang agak lucu itu. 

Tapi sekarang Aireen semakin tenang bila menghadapi soalan2 yang da bomb..mungkin faktor umur yang buat Aireen lebih chill dan cool kot ewah :) 

So untuk jawapan bagi zuriat itu Aireen dan suami memang hardly trying and trying to conceive dan tak pernah putus berdoa agar dikurniakan cahaya mata bagi menyerikan lagi rumah tangga kami. 

Mungkin masanya belum tiba. Tuhan lebih tahu apa yang terbaik untuk kita....so sementara itu kita harus enjoyyy dan bak kata Siti Nurhaliza, jangan stress dengan benda yang di luar bidang kuasa kita.....


Rumah. Alhamdulillah juga di usia perkahwinan kami yang keempat ini we have own a very small humble nest untuk kami berteduh :) sekali lagi terima kasih Tuhan atas nikmat yang Kau berikan kepada kami :)

Setiap nikmat yang Tuhan berikan itu kadang2 berperingkat cuma kita sebagai hamba jangan pernah lupa dan jangan pernah berputus asa untuk terus berdoa kepadaNya. Cepat atau lambat pasti ada sebabnya dan semua itu hanya Dia yang lebih mengetahui. :)


So untuk entry super special ini, Aireen nak shout out kat somi tercinta lapan juta kali :)


"Dear my beloved husband Wan Osman, I love you so much, more and more each day and i'm so grateful to have you in my life. Thanks for being a good and lovely husband to me...you are my serendipity!! mmuuah :)"





Nota kaki: Siti Nurhaliza kata kita berdua ye kawan kawan...ai repeat..."kita berdua"...ai pengsan, ai bangun, ai pengsan balik...lol *wink*

2 comments:

Liza Hashim said...

aireen.. cantiknyer umah awak.. pandai awk deco.. minat sgt..

Aireen Osman said...

:) kak jom follow kita balik wahhhh paksa hahahahaha ai nak lawan hanis zalikha ni kah kah kah kah kah